+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Penzion Pod Břesteckou skálou

Storno poplatky při zrušení pobytu:

  • 20 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem
  • 30 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 14 dní před příjezdem
  • 50 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 6 dní před příjezdem
  • 100 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 2 dny před příjezdem

    • VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A UBYTOVACÍ PODMÍNKY PENZIONU POD BŘESTECKOU SKALOU

      Základní ustanovení 

      1.Tyto všeobecné obchodní a ubytovací podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti HAATHEE s.r.o., IČ: 020 06 545, DIČ: CZ 020 06 545, se sídlem Rybná 716/24, 110 00 Praha 1 – Staré Město, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 299976 (dále jen „ubytovatel“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o ubytování uzavírané mezi ubytovatelem a jinou libovolnou osobou (dále jen „ubytovaný“).
      2. Ubytovatel se smlouvou o ubytování zavazuje poskytnout ubytovanému přechodně ubytování na ujednanou dobu ve vybraném pokoji penzionu Pod Břesteckou skalou (adresa Břestek 234, 687 08 Břestek) a ubytovaný se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby spojené s ubytováním stanovenou cenu.
      3. Navštívením a prohlížením webové stránky umístěné na internetové adrese http://www.podbresteckouskalou.cz/ (dále jen „webová stránka“), jejím použitím přes libovolnou platformu, nebo zasláním objednávky ubytovaný potvrzujete, že si přečetl tyto obchodní podmínky a že s nimi souhlasí.
      4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o ubytování. Smlouva o ubytování a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu o ubytování lze uzavřít v českém jazyce. 
      5. Právní jednání učiněné prostřednictvím on-line formuláře nebo e-mailu má účinky písemného právního jednání.

      Ubytování, cena a platební podmínky

      1. Penzion Pod Břesteckou skalou nabízí ubytování v devíti dvoulůžkových a jednom třílůžkových pokojích umístěných v podkroví penzionu.
      2. Každý pokoj má své vlastní sociální zařízení s WC a sprchou, ledničkou, k dispozici je ložní prádlo a osuška a tělová kosmetika. Celý areál je pokryt bezplatným Wi-Fi připojením, k dispozici je prostor pro úschovu a uzamčení kol.
      3. K ubytování se automaticky připočítává snídaně. Po dohodě je možno objednat polopenzi či plnou penzi.
      4. Cena za ubytování činí:
      2lůžkový pokoj s balkonem pokoj/noc: 1190 Kč
      2lůžkový pokoj pokoj/noc: 1090 Kč
      3lůžkový pokoj pokoj/noc: 1490 Kč
      2lůžkový pokoj s kuchyňkou pokoj/noc: 1190 Kč
      jedna osoba ve dvoulůžkovém pokoji /noc: 750 Kč
      polopenze, plná penze po dohodě snídaně: 145 Kč, snídaně pro děti od 3 do 15. let 70% ceny snídaně děti do tří let bez nároku na vlastní lůžko: zdarma
      zapůjčení dětské postýlky/noc: 190 Kč
      pes, kočka / noc: 150 Kč
      Při ubytování (check-in) je ubytovaný povinen ponechat u ubytovatele depozit - 1000 Kč. Při odjezdu (check-out) je provedena vizuální kontrola pokoje, ve kterém se zvíře po dobu ubytování nacházelo. V případě znečištění / poničení pokoje, lůžkovin, nebo vybavení, se stává depozit nevratný, v opačném případě je ubytovatel povinen vrátit depozit ubytovanému.
      5. V ceně za ubytování je zahrnuto DPH. Poplatky obci (rekreační poplatek a ubytovací poplatek) jsou účtovány zvlášť k ceně ubytování. V ceně polopenze je snídaně a večeře. V ceně plné penze je polopenze a oběd.
      6. V přízemí penzionu Pod Břesteckou skalou se nachází restaurace s možností stravování. Ubytování je v provozu nepřetržitě po celý rok.
      7. Cenu za ubytování uhradí ubytovaný do tří pracovních dnů od uzavření ubytovací smlouvy.
      8. Cenu za ubytování může ubytovaný uhradit ubytovateli následujícími způsoby: - v hotovosti v penzionu a restauraci Pod Břesteckou skalou nejpozději v den odjezdu, - platební kartou (Mastercard, Maestro, Visa, VPay) v penzionu a restauraci Pod Břesteckou skalou nejpozději v den odjezdu, - bezhotovostně převodem na účet č. 289004538/0300 vedený u společnosti ČSOB, a.s. nejpozději sedm dnů před nástupem.
      9. V případě větší skupiny osob (pět a více) uhradí ubytovaný cenu za ubytování prostřednictvím zálohy ve výši 50 % celkové ceny za ubytování splatné do sedmi dnů od potvrzení rezervace, a prostřednictvím doplatku splatného v den nástupu. Zálohu uhradí ubytovaný ubytovateli následujícím způsobem: - bezhotovostně převodem na účet č. 289004538/0300 vedený u společnosti ČSOB, a.s. Doplatek může ubytovaný uhradit ubytovateli způsoby obdobně dle čl. 8, části Ubytování, cena a platební podmínky obchodních podmínek.
      10. V případě, že bude ubytovaný v prodlení s úhradou ceny za ubytování, může ubytovatel odstoupit od smlouvy o ubytování.


      Uzavření smlouvy 

      1. Veškerá prezentace ubytování a služeb umístěná na webové stránce je informativního charakteru a ubytovatel není povinen uzavřít smlouvu o ubytování. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. 
      2. Pro objednání ubytování vyplní ubytovaný on-line rezervační formulář na webové stránce. 
      3. Před zasláním objednávky ubytovateli je ubytovanému umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle ubytovaný ubytovateli kliknutím na tlačítko „Rezervovat“. Údaje uvedené v objednávce jsou ubytovatelem považovány za správné. 
      4. Smlouva o ubytování mezi ubytovatelem a ubytovaným je uzavřena doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je ubytovanému zasláno e-mailem na adresu elektronické pošty ubytovaného uvedenou v objednávce. 
      5. V případě poptávky ubytování prostřednictví telefonické komunikace nebo e-mailu, zašle ubytovatel nabídku ubytovanému e-mailem na sdělenou adresu elektronické pošty. Smlouva o ubytování mezi ubytovatelem a ubytovaným je uzavřena doručením přijetí nabídky (akceptací), jež ubytovaný zašle e-mailem na adresu elektronické pošty ubytovatele. 

      Zrušení smlouvy, storno podmínky 

      1. Jelikož je přechodné ubytování poskytováno v určené době, nemá v souladu s ustanovením § 1837 písm. j) občanského zákoníku ubytovaný, který je spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy o ubytování podle ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku (odstoupení bez udání důvodu do čtrnácti dnů od uzavření smlouvy). 
      2. Ubytovaný může nejpozději první den ubytování písemně zrušit smlouvu o ubytování bez udání důvodu. Zrušení smlouvy o ubytování musí být ubytovateli doručeno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Zrušení smlouvy může ubytovaný zasílat na adresu sídla ubytovatele či na adresu elektronické pošty ubytovatele. 
      3. V případě zrušení smlouvy doručeného ubytovateli: - dva dny přede dnem příjezdu a později může ubytovatel požadovat po ubytovaném uhrazení storno poplatku ve výši 100 % z celkové ceny za ubytování, - 6-3 dny přede dnem příjezdu může ubytovatel požadovat po ubytovaném uhrazení storno poplatku ve výši 50 % z celkové ceny za ubytování, - 14-7 dnů přede dnem příjezdu může ubytovatel požadovat po ubytovaném uhrazení storno poplatku ve výši 30 % z celkové ceny za ubytování, - 30-15 dnů přede dnem příjezdu může ubytovatel požadovat po ubytovaném uhrazení storno poplatku ve výši 20 % z celkové ceny za ubytování. 
      4. Ubytovatel je oprávněn jednostranně započíst storno poplatek oproti pohledávce ubytovaného na vrácení zálohy, popřípadě ceny za ubytování. 

      Ubytovací řád 

      1. Při příjezdu předloží ubytovaný svůj platný občanský průkaz, cestovní pas nebo jiný doklad totožnosti. Bez této registrace se nemůže ubytovaný ubytovat.
       2. Příjezd (check-in) je možný první den ubytování od 14:00 do 19:00. Ubytovaný je povinen pokoj vyklidit a uvolnit (check-out) poslední den ubytování do 10:00. Ubytovaný je tak oprávněn užívat pokoj od registrace do vyklizení a uvolnění pokoje. 
      3. Jestliže ubytovaný neuvolní a nevyklidí pokoj řádně nebo včas, muže ubytovatel požadovat uhrazení smluvní pokuty ve výši odpovídající ceně ubytování za pokoj za jednu noc.
       4. Kouření a jakákoliv manipulace s otevřeným ohněm v prostorách penzionu Pod Břesteckou skalou (mimo vyhrazená místa) je zakázána! 
      5. Ve všech prostorách penzionu Pod Břesteckou skalou nesmí ubytovaný bez souhlasu pracovníků ubytovatele přemísťovat nábytek a zařízení, provádět jakékoliv zásahy do elektrických instalací, vodovodních a instalačních zařízení. 
      6. Na pokoji se nesmí používat vlastní elektrické spotřebiče. 
      7. Před odchodem z pokoje uzavře ubytovaný vodovodní kohoutky, zhasne světla, zavře okna a vypne el. spotřebiče.
      8. V době od 22:00 do 6:00 se dodržuje noční klid. 
      9. Ubytování se zvířaty je možné, avšak s ohledem na další ubytované, kteří mohou být citliví na zvířecí alergeny, je vyloučeno, aby zvířata spala na postelích, či lůžkovinách penzionu. Opatření viz: Ubytování, cena a platební podmínky bod 4.
      10. Pracovníci ubytovatele můžou vstoupit na pokoj bez přítomnosti a bez souhlasu ubytovaného v havarijních případech, za účelem kontroly dodržování právních předpisů a ubytovacího řádu a za účelem provedení údržbářských a úklidových prací.
      11. Ubytovaný oznámí neprodleně pracovníkům ubytovatele poruchu nebo poškození pokoje, nábytku či zařízení. Oznámí-li ubytovaný řádně a včas ubytovateli vadu pokoje, nábytku či zařízení, a neodstraní-li ubytovatel vadu bez zbytečného odkladu, takže ubytovaný může pokoj užívat jen s obtížemi, má ubytovaný právo na přiměřenou slevu z ceny za ubytování. Ubytovaný nemůže provést opravu sám a požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů. Ztěžuje-li vada zásadním způsobem užívání, nebo znemožňuje-li zcela užívání, má ubytovaný právo na prominutí ceny za ubytování nebo může ubytování vypovědět bez výpovědní doby. Ubytovaný je povinen při odjezdu navrátit ubytovateli zapůjčené klíče od pokoje a vchodu do penzionu. V případě ztracení / zcizení klíčů má ubytovatel právo nárokovat smluvní pokutu ve výši 3000Kč. 

        Ochrana osobních údajů 

      1. Ubytovaný dává souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, datum narození, adresa bydliště, číslo dokladu totožnosti, adresu elektronické pošty, telefonní číslo, obchodní firma, název, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, sídlo pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o ubytování. Ubytovaný dále souhlasí s tím, že ubytovatel může tyto údaje zpracovávat pro své potřeby a že je může použít ke svým marketingovým účelům.
      2. Ubytovatel bude zpracovávat výše uvedené osobní údaje za podmínek stanovených zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
      3. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. 

      Závěrečná ustanovení 
      1. Kontaktní údaje ubytovatele: adresa pro doručování Břestek 234, 687 08 Břestek, adresa elektronické pošty [email protected], telefon +420 776 746 666.
      2. Ubytovanému může být doručováno na jeho adresu elektronické pošty.
      3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o ubytování je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz http://www.coi.cz
      4. Smlouva o ubytování včetně obchodních podmínek je archivována ubytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
      5. Ubytovatel může obchodní podmínky jednostranně měnit. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. 9. 2020 a ruší předchozí znění obchodních podmínek.
      V Břestku dne 1. 9. 2020

      Obchodní podmínky Hotel.cz

      1. Pojmy

      1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].

      1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.

      1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).

      1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.

      2. Úvodní ustanovení

      2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).

      2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.

      2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.

      3. Rozhodné právo a právní režim

      3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

      3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

      3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

      4. Proces objednání služeb a jejich úhrady

      4.1. Objednání

      Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

      Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.

      4.2. Cena služby

      Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.

      Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.

      Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.

      Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.

      V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.

      4.3. Platební podmínky

      Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.

      4.4. Dárkové poukazy

      Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.

      Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.

      Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.

      DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.

      Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.

      Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.

      Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.

      Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

      DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.

      Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.

      4.5. Zprostředkování komunikace

      Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

      5. Storno podmínky a reklamace

      5.1. Storno podmínky pro ubytování

      Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

      5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy

      Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.

      Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

      5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.

      5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.

      5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.

      5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.

      5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.

      6. Odpovědnost za obsah a informace na Portálu Hotel.cz

      6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).

      6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.

      6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.

      6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.

      6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.

      6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.

      7. Oznámení o protiprávním obsahu a informacích na portálu Hotel.cz

      7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).

      7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).

      7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

      7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
      (a)  údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
      (b)  identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
      (c)  prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
      (d)  vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
      (e)  další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.

      7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.

      7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.

      8. Další povinnosti Ubytovacího zařízení

      8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.

      8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.

      9. Osobní údaje

      Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
      www.hotel.cz/privacy-policy/

      10. Platnost a účinnost

      10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.

      10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.

      10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.